Informatie voor de jeugd: einde dit seizoen in zicht en start van het nieuwe seizoen!

Beste jeugdleden en ouders/verzorgers,

Ondanks dat we eindelijk mooi, gezellig, zomerweer hebben zit helaas de competitie voor dit seizoen er alweer bijna op. De meeste teams spelen nog 2 wedstrijden. Er kunnen nog een aantal teams kampioen worden, maar uiteraard wensen wij alle teams nog veel plezier en succes de laatste weken!

In de periode van 19 t/m 30 juni is er nog de mogelijkheid om gewoon te trainen of een leuke afsluitende training/ activiteit te doen. Jullie horen van de eigen trainers hoe dit er uit zal zien voor jullie team.
Daarnaast is er voor de pupillen nog het kamp van 24 t/m 26 juni. Voor de aspiranten is dat het weekend erna (30 juni tm 2 juli) en dan is het echt tijd voor de vakantie!

TRAININGEN nieuwe seizoen

Op maandag 14 augustus en woensdag 16 aug trainen alleen de A teams van 19.15-20.15 uur

Op 21 augustus starten we weer met de trainingen voor alle jeugdteams:

* maandag en woensdag voor alle D, E en F teams (let op: F2 traint alleen woensdagavond!) van 18-19 uur.

* maandag en woensdag voor de C, B en A teams van 19.15-20.15 uur.

Op zaterdag van 10-11 trainen de Kangoeroes en de F2.

In de loop van volgende week volgt de teamindeling voor het nieuwe seizoen.

OEFENWEDSTRIJDEN

Op 26 augustus starten de A1, A2 met een toernooi bij Velocitas en voor een aantal andere teams is er een oefenwedstrijd gepland.

Op 2 september nemen alle B, C, D, E en F teams deel aan het toernooi van Excelsior in Delft. Dit toernooi is van 9 tot uiterlijk 13.30 uur, dus houdt deze dag vrij in jullie agenda!

De A1 en A2 zullen een oefenwedstrijd spelen bij en tegen Valto.

De precieze tijden voor de oefenwedstrijden maken we bekend zodra dit rond is. Kijk daarvoor op de standaard plek (pupillen/wedstrijden of aspiranten&junioren/wedstrijden) en zeg zo spoedig mogelijk (maar uiterlijk op de voorafgaande woensdag vóór 18 uur) af bij het wedstrijd secretariaat mocht je er onverhoopt toch niet bij kunnen zijn.

CKV VEO Korfbal – Wedstrijden

Op zaterdag 9 september begint de competitie weer!