VEO kleding PASDAGEN (behalve voor trainingspakken!)

VEO Clubkleding bestellen gaat eenvoudig en snel via onze eigen VEO webshop. Je kunt de link altijd terugvinden via het ”kleding” menu op de VEO website. De trainingspakken zijn nog niet op voorraad, dus nog heel even geduld hiervoor graag.

Wil je eerst even passen dan kan dat op:

Zaterdag 20 april  13.00 -14.30

Letop; De maatvoering is recent aangepast door Muta. Maak gebruik van de pasmomenten als je zeker wil weten dat je de goede maat krijgt.

Voor kleding die tijdens de pasdagen besteld wordt betaal je geen verzendkosten, je kunt de kleding afhalen in het clubhuis zodra het binnen is.  Kun je niet op één van bovenstaande dagen/tijden, mail ons, dan proberen we een aparte afspraak te maken.

Kleding die besteld wordt op de pasdag, dient gelijk te worden afgerekend, cash of pinnen is mogelijk.

Tot ziens, Margit en Irene