Kleding

Sinds het zaalseizoen van 2023-2024 heeft VEO een nieuw tenue.
De nieuwe kledinglijn is zorgvuldig ontworpen en heeft de vertrouwde VEO-uitstraling in een modern jasje gegoten.
Tijdens de wedstrijden is het dragen van het blauwe VEO shirt met bijpassend zwart VEO-rokje of -broekje verplicht.
Als het tenue van de thuisvereniging bij uitwedstrijden te veel overeenkomt met die van VEO wordt er gespeeld in het oranje VEO-shirt.
Daarnaast is er een VEO trainingspak en sporttas beschikbaar. Deze dragen bij aan de uitstraling, maar zijn niet verplicht.

Voor de aanschaf van je nieuwe outfit kun je terecht bij Sport2000 in Voorburg. Alle kledingitems zijn fysiek aanwezig in de winkel en kunnen eerst worden gepast.

Sport2000 Voorburg
Koningin Julianalaan 14b, 2274 JD Voorburg

Bij vragen kun je terecht bij Larissa of Laurie op de vereniging of kun je een mailtje sturen naar kleding@veokorfbal.nl.