VEO 100 jaar, het feestjaar start op 20 & 21 september !

UPDATE ! Het hele programma kun je nu online vinden op VEO 100 jaar.  Hier kun je ook online inschrijven en betalen via iDeal. Dit weekend start de aanloop naar het 100ste verenigingsjaar van VEO. Dat willen we groots vieren en jij bent er bij uitgenodigd.

Op vrijdagavond 20 september is er een geweldige avond voor de jeugd t/m A. En iedereen mag natuurlijk een vriendje of vriendinnetje uitnodigen.

Op zaterdag 21 september is het de hele dag feest. We beginnen al vroeg met een ontbijt voor de hele vereniging. Overdag zijn er diverse attracties, activiteiten, live muziekoptredens, eten en een knalfeest voor iedereen. Dus vraag iedereen mee; vriendjes, vriendinnetjes, opa’s, oma’s, oud-leden, sponsoren en trouwe supporters.

Zet dit weekend meteen in je agenda en hou de berichten in de gaten voor het programma. We gaan de komende weken steeds meer onthullen… maar er is voor iedereen wel iets spectaculairs, leuks of gezelligs bij.

De inschrijving start binnenkort. We willen graag weten hoeveel mensen we kunnen verwachten, schrijf dus snel in. Een passe-partout voor deelname aan alle attracties, activiteiten, het eten met live muziek en het feest is slechts 7,50 p.p.. Je aanwezigheid en het genieten van alle gezelligheid kost natuurlijk niks. Zorg dus dat je er bij bent.