100 JAAR VEO | Help jij ook mee?

Afgelopen maanden zijn wij al een aantal keer bij elkaar gekomen om te brainstormen over het aankomende lustrumjaar. In januari hebben we jullie input gevraagd op de brainstormavond voor de hele vereniging. Op basis van deze sessies hebben wij een lijstje gemaakt met evenementen/activiteiten en andere ideeën die het vaakst genoemd zijn om gedurende het verjaardagsjaar van VEO te organiseren. Enkele evenementen die we willen gaan organiseren zijn:

• VEO bier
  • Gala inclusief veiling
  • Jubileum boek/video
  • Laddercompetitie
  • Kick-off feest
  • Feestweekend
  • Familie toernooi
  • Westvliet sporttoernooi
  • Korfbalweekend/week met korfbalclub Brno (Tsjechië)
  • Cabaret avond/VEO’s got talent

Wij kunnen dit uiteraard niet allemaal zelf organiseren en daarom vragen we jullie hulp. Via dit e-mailadres: jubileum@veokorfbal.nl kan je je aanmelden voor één of meerdere evenementen/onderdelen van het lustrumjaar. Stuur onderstaande gegevens naar jubileum@veokorfbal.nl en geef je op!

Naam:
Telefoonnummer:
E-mailadres:
Voorkeur voor een activiteit/onderdeel:
(Noteer het ook indien je geen voorkeur hebt of als je zelf nog een idee wilt aandragen)

Voor vragen kan je altijd een van ons aanspreken.

Groeten, het VEO 100 jaar kernteam
Theo, Els, Ruud, Dillen, Cuno, Mariska, Chris, Cock, Anouk

Geplaatst

Tags:

Eén reactie op “100 JAAR VEO | Help jij ook mee?”

1. […] Na de wedstrijd van VEO 1 presenteerde het organiserend kernteam het logo voor het jubileumjaar. Daarbij deden zij een beroep op iedereen om zich in te tekenen voor de organisatie van een evenement. Doet u ook mee? Zie deze link: 100 jaar VEO […]