Inschrijving VEO 100 jaar KICK-OFF 20 & 21 september open

Je kunt hier direct inschrijven voor jezelf, je gezin en genodigden en meteen online via iDeal betalen; INSCHRIJVEN

Via de mail krijg je een inschrijfbewijs. Met je inschrijfbewijs kun je in het clubhuis de polsbandjes (18- / 18+) in ontvangst nemen. Bij onderdelen met een (*) is een polsbandje nodig om deel te nemen. Het polsbandje is beide dagen geldig voor alle activiteiten.

Je kunt je hier inschrijven voor de Kick-off van VEO 100 jaar op vrijdag 20 en zaterdag 21 september. Het gehele programma wordt actueel bijgehouden op de VEO 100 jaar actie pagina. Voor de jeugd alvast een idee wat je te wachten staat op vrijdagavond…

Je bent samen met een vriendje of vriendinnetje van buiten de vereniging van harte welkom vanaf half vijf. We hebben limonade, poffertjes, broodjes knakworst, spelletjes en allemaal leuke dingen klaar staan voor jullie. Kennen jullie van het kamp de RedCup games bijvoorbeeld nog ? Maar er is nog veel meer… zodra je op het veld komt zie je ’m al staan. We hebben springkussens voor de jongere jeugd en een gigantische stormbaan voor de oudere jeugd !

Deze gave stormbaan doet zijn naam eer aan! De stormbaan is maar liefst 32 meter lang en 4 meter breed, genoeg speelplezier dus. Dat is net zo groot als het hele kunstgrasveld! Wees voorbereid om te klimmen, klauteren, springen, rennen, duiken en ga zo maar door. Deze gave stormbaan heeft genoeg obstakels om het jou onderweg moeilijk te maken om zo snel mogelijk van a naar b te komen. Begin tegelijkertijd met een van je vrienden aan de baan en kijk wie er het snelste aan de overkant is!

Deze spectaculaire attracties zijn vooral mogelijk gemaakt door onze trouwe sponsor springkussenverhuur-denhaag.nl Enorm bedankt !

Om de avond nog een beetje rustig af te sluiten worden de foto’s en filmpjes van het VEO kamp getoond, natuurlijk met alle verhalen die daar bij horen.

Zodra de jongere jeugd naar huis is blijft de oudere jeugd nog even hangen voor een geweldige filmavond. Natuurlijk met popcorn en limo. Suggesties voor de film ? Stap even op de JC af 🙂