Wedstrijdverslag VEO F1 – Valto F1

Op zaterdag 26 november was sporthal Essesteijn weer goed gevuld. F1, F2 en de E1 speelden tegelijk, aangemoedigd door flink wat ouders en opa’s en oma’s. Het VEO spandoek aan de muur, de sfeer zat er vooraf al goed in! De start van de wedstrijden begon met een kleine vertraging omdat de wedstrijden ervoor waren uitgelopen. Het inschieten schoot en dus bij in…. Desalniettemin begonnen de heren en dames van de F1 met goede moed aan hun wedstrijd. Te gast was Valto F1 uit de Lier. Het begin van de wedstrijd liep Veo tegen een 4-2 achterstand aan. Het team herpakte zich echter knap zodat de tussenstand snel op 8-4 in het voordeel van Veo was gedraaid. Met een sterspeler extra wist Valto de stand weer langzaam gelijk te brengen. Daarna kwam een zeer spannende fase waarbij beide teams om en om scoorden. Veo kwam 9-8 achter, waarna Lianne knap de 9-9 scoorde. Valto bracht de stand in de laatste minuten uiteindelijk op 10-9. Net niet gewonnen maar wel goed gespeeld. Kirsten, Lianne, Mila, Julian en Florian kunnen na de gebruikelijke stafworpen met opgeheven hoofd naar huis. Vanavond echter snel weer terug, want de F1 mag met Veo 1 oplopen!

Gr,

Pieter Mark