Scheidsrechters

scheidsHieronder staat het overzicht van de scheidsrechters die voor de wedstrijden bij Veo zijn ingedeeld. De wedstrijden van de E en F teams worden over het algemeen gefloten door de junioren, de overige teams worden gefloten door senioren. Voor iedereen geldt dat als je niet kan of niet wil fluiten, het aan jezelf is om een vervanger te regelen. Als een scheidsrechter niet op komt dagen zal hij of zij een keer extra worden ingedeeld.

Naast alle wedstrijden op VEO worden er wedstrijden buiten de deur gefloten. Dit seizoen heeft VEO KNKV-scheidsrechters die deze wedstrijden voor ons fluiten: Patrick Fuchs, Daan Hoekstra, Bas Vermaat, Edwin Korving, Aart Berkhout en Timothy de Graaf. Daarnaast kunnen we als vereniging nog extra wedstrijden buiten de deur toegewezen krijgen. Hiervoor zullen dan senioren worden aangewezen.

Welke soort bal? Wat is de speeltijd? In de spelbepalingen kom je het zo te weten. Enkele nieuwe spelregels (en toelichting op andere spelregels) staan hier.

Lees de volgende stukjes even door als je een E of F team moet fluiten, zodat je weer op de hoogte bent van alle regels. Klik hier voor de regels.

En bij de F-jes mag je niet 2x achter elkaar schieten als je zelf de bal afvangt, je moet dan tussendoor eerst overspelen.

Allemaal veel succes bij het fluiten van de wedstrijden!