VEO zoekt scheidsrechters

Met ingang van komend seizoen komen er voor VEO veel teams in de wedstrijdsport te spelen. Deze geweldige sportieve ontwikkeling betekent wel dat er in het nieuwe seizoen meer wedstrijden voor de vereniging gefloten moeten worden. Daarom is VEO op zoek naar scheidsrechters die vanaf komend seizoen eens in de twee tot vier weken buiten de deur willen fluiten.

Het gaat hier bijvoorbeeld om een wedstrijd bij KVS, Avanti, Die Haghe, op een tijdstip dat je zelf kiest.  Het kan zelfs op zondag zijn als je dat wilt. Het betreft wedstrijden op het niveau van VEO 4, de B1 of de C1 van het afgelopen seizoen.

Klinkt goed! Wat moet ik doen?

Mocht je geïnteresseerd zijn, dan is het waarschijnlijk zo dat je óf vroeger al een praktijkdiploma hebt gehaald, óf dat je je praktijkdiploma graag zou willen halen. In beide gevallen kan je contact opnemen met Patrick Fuchs ( patrick.fuchs.1991@gmail.com ).

Waarom is het voor VEO belangrijk?

Voor VEO is het belangrijk om voldoende wedstrijden te fluiten, om te voorkomen dat we wedstrijdpunten in mindering krijgen. Fluiten we iets meer, dan voorkomen we een geldboete. En fluiten we nóg meer, dan verdienen we met de scheidsrechters een behoorlijk bedrag voor de vereniging. Dat is de afgelopen paar seizoenen gelukt, en dat willen we graag zo houden!

Dus als je geïnteresseerd bent om scheidsrechter voor VEO te worden en eens in de twee tot vier weken een wedstrijd wil fluiten, stuur dan een mail naar Patrick Fuchs. Hij zou het fijn vinden als je een korte beschrijving geeft van je huidige situatie (heb je een diploma op zak of wil je dat halen) zodat hij een idee krijgt wat er nog gedaan moet worden voordat jij komend seizoen aan de slag kan.

We horen graag van je!

De Scheidsrechterscommissie