VEO-lid Marco Rot speelt met zijn Tsjechische club de Europacup korfbal

Volgende maand vindt het Europees kampioenschap korfbal voor clubteams plaats. We hebben al eerder (oud)-leden van VEO als deelnemers aan dit toernooi gehad. Het leek er sterk op dat dit komend toernooi niet het geval zou zijn, maar niets is minder waar. Dit jaar zal Marco Rot, VEO-lid (woonachtig in Tsjechië, maar we verwachten hem komend seizoen ook weer in VEO-shirt te kunnen bewonderen, waar hij eerder minuten maakte in het eerste, tweede, derde en vierde), als speler van de selectie van Korfbal Klub Brno, de heersend Tsjechisch landskampioen, een gooi doen naar dit kampioenschap. Marco en zijn team kunnen alle steun gebruiken in de strijd tegen Kocaeli University Sport Club, Szentendre Kinizsi Honvéd SE, Club Korfbal Vallparadis en TOP/Quoratio.

Zet dus onderstaande data in uw agenda:

Donderdag 12 januari (10:45 en 18:15 uur, Sassenheim)

vrijdag 13 januari (16:15 en 20:00 uur, Sassenheim)

zaterdag 14 januari (ook Sassenheim, tijdstip nog niet bekend)

Voor de betere fan zijn er (rode!) Brno T-shirts beschikbaar voor een schappelijk prijsje (max 7 euro). Interesse in dit collecters item? Laat het Marco (liefst voor de jaarwisseling) weten via rot.marco@gmail.com.

Voor verdere info over het toernooi: