Sponsornieuws: borden, boom en bakstenen ; we worden er warm van.

Wat een mooie dag was het afgelopen zaterdag en wat hebben ook onze sponsors hun steentje bijgedragen!

Allereerst de firma Groenewegen: niet alleen hebben Johan en Frans ons mooie clubhuis neergezet, ook zijn zij sponsor voor de komende drie jaar met een uiting direct onder het nieuwe scorebord.

P1020313

Het nieuwe scorebord! Had u het al gezien?

Afgelopen seizoen gaven Cock Fuchs en Roland ten Brummelaar financieel  de zet die nodig was en het resultaat staat te schijnen achter veld 1.

Het Motorhuis heeft de afgelopen twee jaar via de kortingsactie bijgedragen, vandaar hun logo op het bord. Cock vroeg ons om aandacht voor de stichting van zijn nicht: Pembetatu doet ontwikkelingsprojecten in Kenia en natuurlijk staat dat logo er naast.Stichting PEMBETATU

Het laatste logo is dat van Praalder, al jarenlang een sponsor via bijvoorbeeld de videocamera voor de selectie en nu via het grote curved TV-scherm in onze nieuwe behuizing.

En dan hebben we ook nog nieuwe reclameborden: het doet ons plezier Steven Kersbergen, Fred Verschoor en Ed vd Bosch nu ook op een bord rond het veld te kunnen begroeten. Een beter blijk van het VEO familiegevoel is niet denkbaar, toch?Screen Shot 2015-03-26 at 11.18.52

Nationale Nederlanden en Joulz droegen via personeelsacties ook nog bij. En vele sponsors, waaronder Sport2000 kochten de laatste tijd bakstenen. Die zijn overigens nog verkrijgbaar….

Even terug naar het VEO-gevoel: dat is ook volop aanwezig bij makelaardij Agterdenbosch, want Anja en Alfred hebben onze kids een heuse korfbalboom cadeau gedaan. Zaterdag door de partytent nog wat minder zichtbaar, maar ik weet zeker dat ’ie veel door de jongsten zal worden benut om het schot te verbeteren.

Screen Shot 2015-03-26 at 11.18.18Screen Shot 2015-03-26 at 11.20.23

Ten slotte: dat het scorebord er fysiek staat danken we aan Ruud Welschen en Chris Verschoor en natuurlijk onze vaste verzorger van mooie visuele uitingen: LetterZDesign. Wie ook een steeds belangrijkere rol speelt bij deze uitingen is Dillen. De doelpuntenteller, het jubileumlogo, diverse reclameborden; allemaal zijn werk. En toen groef hij met zijn vader ook nog de kabel voor het scorebord.

Dank allen. En wordt vervolgd natuurlijk!

De sponsorcie.