Seizoenstart VEO 3 t/m 6 op zaterdag 19 augustus

Beste spelers,

Over een kleine maand staan alweer de eerste competitiewedstrijden op het programma en aankomend jaar doen we dit met een totaal vernieuwde seniorengroep. Een voor een fanatiekelingen die de blauwe kleuren van VEO voor het eerst, nog altijd trouw of sinds lange tijd weer gaan dragen. Oftewel de hoogste tijd om gezamenlijk te gaan starten.

Daarom willen we jullie allemaal van harte uitnodigen voor de seizoenstart op zaterdag 19 augustus om 14.00 uur. De dag zal o.a. bestaan uit een training, maaltijd en een gezellig avondprogramma. De manier om je korfbaltalent te herontdekken en om al je toekomstige team en verenigingsgenoten te leren kennen.

Dus kortom:

Voor wie? Alle spelers uit VEO 3 t/m 6.

Wanneer? Zaterdag 19 augustus om 14.00 uur.

Waar? VEO terrein.
Wat? Seizoenstart met sportiviteit en gezelligheid (middag en avondprogramma incl. eten).

Waarom? Waarom niet? Je conditie moet toch echt weer opgebouwd worden.

We horen graag of jullie er bij zijn en/of je allergieën hebt. Dan kunnen wij daar rekening meehouden. Je kan je aanmelden door een mail te sturen naar rianne.breeschoten@gmail.com. De kosten voor de BBQ bedragen 7,50 euro per persoon.

Tot de 19e!

Groetjes Rianne en Quirine