Nieuwe VEO tenue volgend jaar verplicht.

Zoals een aantal weken geleden al op de VEO-site heeft gestaan, gaat VEO volgend seizoen in een nieuw tenue spelen.

Aangezien we veel reacties gehad hebben over de prijs en de aanschaf van zowel een shirt als broekje/rokje hierbij de de volgende toelichting:

1. In de ledenvergadering van vorig jaar van d.d.11-09-2014 is samen met de leden besloten dat er niet alleen een nieuw shirt maar een heel nieuw tenue zou gaan komen.
  2.  Daarnaast is in de bijzondere ledenvergadering van d.d. 14-11-2014 besloten dat we de kleding niet in eigen beheer (= goedkoper maar arbeidsintensief ) zouden nemen maar dat we deze via Sport 2000 zouden inkopen.  Het verschil in aanschafprijzen is op deze ledenvergadering getoond. Ondanks het verschil is er gekozen om het via Sport 2000 te laten lopen.

Er is veel voorbereiding  voor nodig geweest om VEO volgend seizoen in het nieuwe tenue te laten spelen. Met dit bericht hopen wij duidelijk te maken dat dit plan mede door de leden tot stand is gekomen en dat er niet over 1 nacht ijs is gegaan. We gaan er dan ook vanuit dat iedereen de nieuwe kleding op tijd aanschaft.

pasdag – 30 mei – pasdag – 30 mei – pasdag