Grote Club actie

Beste ouders, coaches en trainers van de CDEF ploegen.

Een kleine maand geleden zijn de verkoopboekjes voor de Grote Clubactie aan de kinderen uitgedeeld en is de verkoop begonnen. Helaas zijn er nog niet veel boekjes ingeleverd en hadden we even het idee dat er niet veel kinderen aan het verkopen zijn. Dat is natuurlijk niet zo maar de kinderen wachten nog even met inleveren om nog meer loten te kunnen verkopen en dan zelf meer cadeaubonnen in de wacht te slepen.

Willen jullie de kinderen nog een keer aanmoedigen goed hun best te doen met de verkoop omdat het voor VEO erg belangrijk is om extra geld binnen te halen.

De boekjes met de verkochten loten kunnen nog een paar weken ingeleverd worden en laat deze actie ondanks alle anderen acties toch nog geslaagd zijn. De boekjes kunnen worden ingeleverd bij mij.

Mark van der Weijden

Essesteijnstraat 1