Feescie wants YOU!

Voor het komende seizoen en de seizoenen die daarop volgen is de feestcommissie op zoek naar mensen die het leuk lijkt mee te denken over feesten en activiteiten binnen VEO. De feestcommissie houdt zich met name bezig met de organisatie en uitvoer van feesten voor de volledige vereniging. Het afgelopen jaar liet de invulling hieraan echter te wensen over en zijn daarom op zoek naar creatievelingen binnen VEO die ons willen helpen met het opzetten van activiteiten en feesten voor de volledige vereniging. Dus, ben jij 18 jaar of ouder en lijkt het je leuk om lid te worden van de feestcomissie stuur dan een mail naar yannicksterk@gmail.com of spreek 1 van de huide feescie leden (Dillen Verschoor, Philippe Nanusevski, Kamil Hiralal en Yannick Sterk) aan op het terrein!