Brainstorm technisch beleid vrijdag 4 maart 19:00 VEO-kantine

Op vrijdag 4 maart vindt de brainstorm plaats over het technisch beleid van VEO. We willen daar in groepjes met elkaar bespreken wat de aandachtspunten en doelen voor komende jaren moeten zijn en ook nadenken hoe en met wie we die kunnen gaan realiseren.
Er is al een flinke groep die mee wil helpen aan de brainstorm, maar nog lang niet iedereen heeft gereageerd. Iedereen is welkom op de avond, ook al heb je geen grote of helemaal geen korfbal achtergrond. Graag nodigen we ook alle ouders van onze jeugdleden uit! Zaken als communicatie en vrijwilligers hangen nauw samen met de technische zaken. Dus alle inbreng is welkom. We sluiten de avond af met een hapje en een drankje, dus ook aan de gezelligheid wordt gedacht.
Meld je aan bij mij via o_hoogerdijk@hotmail.com of 06-25383393 en samen zorgen we dat we een zo breed mogelijk beeld krijgen van waar onze vereniging de komende jaren aan moet gaan werken inzake korfbal technische zaken.

Wie komen er al:
Arnold Jongenburger, Boudewijn Vermolen, Chris Boogert, Christiaan Enderink, Cuno Zoutenbier, David Nanusevski, Dick van Stelt, Jan Jaap van Leusden, Jeroen Breeschoten, Maarten Hoek, Mariska Breedveld, Paula Terra, Pieter-Marc Tiemens, Remco Breedveld, Rian van Amstel