Bericht voor spelers VEO 1, 2, 3 en A1 selectie

Normaalgesproken melden we rond deze tijd altijd welke spelerskaarten aflopen en wie dus een nieuwe pasfoto moet inleveren. Het afgelopen jaar is echter voor het grootste deel van de wedstrijdsport het digitale wedstrijdformulier ingevoerd. De verwachting is dat deze de papieren versie, maar ook de spelerskaarten volledig zal gaan vervangen. Er is daarom vanuit het KNKV besloten dat de spelersgegevens (inclusief pasfoto) in het digitale wedstrijdformulier gezet zullen worden vanaf komend seizoen, naast de spelerskaarten. Om te beginnen willen we daarom van alle spelers die volgend seizoen zullen spelen in VEO 1, 2, 3, A1 of A2 een digitale pasfoto in JPEG formaat ontvangen. Deze pasfoto moet voor 15 augustus worden gestuurd naar veo.voorburg@knkv.nl. De pasfoto zal dan worden gekoppeld aan je gegevens en volgend seizoen te zien zijn in het digitale wedstrijdformulier. Voor spelers die uitkomen in de breedtesport geldt dat vanwege alle veranderingen de spelerskaarten die dit jaar aflopen een jaar langer geldig zullen zijn.