Bericht aan SEV…

Het bestuur van VEO heeft tot haar verdriet vernomen, dat buurvereniging SEV aan het einde van dit seizoen ophoudt te bestaan.

Jammer voor alle SEV’ers, jammer voor het korfbal en wij zagen onze buren graag als vaste gast op het Hemelvaarttoernooi.

Langs deze weg willen wij aangeven, dat iedereen –kangoeroe, pupil, aspirant, junior, senior, recreant, scheidsrechter, vrijwilliger, dus óók alle mensen van SEV- bij VEO van harte welkom is.

Mocht je bijvoorbeeld toch met je SEV-team een laatste keer aan het Hemelvaarttoernooi willen deelnemen kan dat uiteraard. Of wil je volgend seizoen blijven korfballen en overweeg je een overstap naar VEO, maar heb je vragen of wensen…? Dan willen we van harte met je in gesprek (Wat zijn de wensen? Wil je bijvoorbeeld zoveel mogelijk met je team bij elkaar blijven? Of… wat is de contributie? Of… wanneer trainen de teams van VEO… etc…).

Wie meer informatie wil kan via ons secretariaat (veo.voorburg@KNKV.net ) contact opnemen.

Voor nu:

Sterkte met het afsluiten van 57 mooie jaren en een schitterend afscheidsfeest toegewenst!

Het Bestuur van VEO

SEV promoveert naar 3e klasse… Een pracht foto van SEV korfbal Facebook! Drie vakken nog….