Werkzaamheden voor en op Hemelvaartsdag voor VEO leden

Zoals gebruikelijk is er ook nu weer een schema gemaakt waarin staat aangegeven wat er van elk team verwacht wordt bij het VEO toernooi op Hemelvaartsdag. Heb je hierbij hulp nodig?

• Ernst Zoutenbier regelt alles wat met de velden te maken heeft en indeling van het terrein.
  • Mandy Mulder en Coen Speckens houden zich met het speelprogramma en wedstrijden bezig.
  • Steven Kersbergen kan wellicht helpen met alle eventuele overige vragen.

Op de woensdagavond vóór Hemelvaartsdag vanaf 20:00 uur

VEO 1, 2, 3 en 4
Velden uitleggen en de korven voorzien van de juiste veldnummers bij VEO, Catch en Wilhelmus (let op: de velden bij Catch en Wilhelmus kunnen pas om 22:00 uur worden uitgelegd of wanneer deze eerder vrij komen)

VEO 5 en 6
Het clubhuis en de kleedkamers in orde maken.

VEO A1, A2 en A3
Tenten opzetten op diverse locaties en overige hand en span diensten

Op Hemelvaartsdag vanaf 08:30 uur tot 09:30 uur

VEO A1
Door middel van dranghekken het parkeren bij Wilhelmus regelen.

VEO A2
Bij de fietsenstalling die we op het parkeerterrein zullen afzetten iedereen erop wijzen om daar de fiets te stallen. En ook 2 spelers bij de splitsing van het fietspad vanaf de tunneltjes om om de tuinhuisjes te fietsen. Let er aub op dat de doorgang naar de EHBO vrij blijft voor een noodgeval waarbij een ambulance het terrein op moet kunnen.

TIJDENS het toernooi

VEO 1, 2 en 3
Regelmatig de afvalbakken legen en waar nodig voorzien van nieuwe
vuilniszakken.

VEO 4, 5 en 6
Zorgen voor regelmatige inspectie van de kleedkamers en bijhouden van de toiletgroepen (reinigen waar nodig en toiletrollen aanvullen).

VEO A1, A2 en A3
Tenten bevoorraden en bijvullen waar nodig.

NA het toernooi

VEO 1, 2 en 3
Velden inclusief de bijbehorende palen in halen en opruimen. Let op: velden van Catch eerst, die moeten voor 18:00 uur helemaal leeg en opgeruimd zijn.

VEO 4, 5 en 6
Het clubhuis, de kleedkamers en de toiletten in de kleedkamers opruimen en schoonmaken (kleedkamers en toiletten niet alleen vegen maar ook dweilen).

VEO A1, A2 en A3
Tenten weer inhalen en opruimen en overige hand en span diensten.

Alle jeugd teams
Het gehele terrein opruimen en afvalvrij maken.