Wedstrijdverslag VEO C1 – Achilles C1

De strijders van de C1 weten ook de één-na-laatste-laatste wedstrijd voor de zaal niet om te zetten in winst. Hoewel het verschil beduidend minder groot is dan de vorige wedstrijden, en de tweede zelfs maar nipt met 4-3 verloren wordt, was het verschil bij rust al schier onoverbrugbaar.

Tel daarbij verschillende blessuregevallen op van onze heren, waardoor Diede uit de D1 zijn opwachting mocht maken in de C1. Terwijl zijn broer Jesse al eerder een vervanger bleek voor Tijn. De tweede helft maakten we vol met Sem uit de B2 en zo mogen we blij zijn met alle bereidwillige korfballers die deze ochtend bij VEO rond liepen.

Dat de C1 in de stijgende lijn blijft, was vooral zichtbaar in de tweede helft, waarin er leuke aanvallen werden gemaakt, terwijl de verdediging meer grip had op de aanvallen van Achilles. Zodoende werden de ballen beter geplaatst en gevangen en lukte het (eindelijk) om de bal regelmatig in de aanval te krijgen, wat dus leidde tot een beduidend betere tweede helft.

We sluiten deze veldcompetitie af tegen Fortuna, waarin we moeten proberen om de stijgende lijn voort te zetten.

Arnoud