Wedstrijdprogramma Hemelvaarttoernooi

Voor alle deelnemers aan het VEO Hemelvaarttoernooi, de eerste ronde van het toernooi begint om 09:00 uur en de laatste ronde is om 16:18 uur afgelopen. De prijsuitreiking is zo’n 20 minuten later. De F’jes zijn om 14:00 uur al klaar en daarvan zal de prijsuitreiking rond 14:15 uur zijn.

Middels de link hieronder is het speelschema te vinden.

Let op: ook al speel je misschien niet zelf in de eerste ronde zou het wel kunnen dat jouw team in de eerste ronde al een wedstrijd moet fluiten! Zorg daarom aub dat er sowieso iemand van het team op tijd is om de eerste wedstrijden te kunnen fluiten, anders staan er mogelijk teams zonder scheidsrechter op het veld.

Vanaf 08:15 uur kunnen verenigingen zich aanmelden bij de wedstrijdtafel. Graag uiterlijk voor 08:45 uur aanwezig. Bij de wedstrijdtafel worden briefjes uitgedeeld voor de wedstrijden die gefloten moeten worden.

Let op: pinpas mee of telefoon om contactloos te betalen! Er kan niet met contant geld worden afgerekend. Er worden bonnenkaarten gemaakt die je voor 5 of 10 euro kan kopen om bijvoorbeeld aan kids te geven waarop consumptiebonnen afgestreept kunnen worden zodat zij geen pinpas of telefoon nodig hebben om iets te kopen. Bij de snoeptent kan alleen met bonnenkaarten betaald worden. De bonnenkaarten kunnen bij de bar gekocht worden.

Wij wensen iedereen een hele mooie dag!