We gaan weer naar buiten!

Helaas kunnen we (vanwege de coronamaatregelen) nog niet in de zaal terecht. Dit betekent dat alle trainingen en wedstrijden in de zaal niet door gaan.

Ook nu weer proberen we als vereniging te kijken naar wat wel kan. Daarom gaan we weer het veld op in plaats van in de zaal. Het kan zijn dat er wijzigingen optreden (zeker als de corona maatregelen worden aangepast), dus hou de site in de gaten!

Kangoeroes

De kangoeroes starten ook weer buiten en trainen vanaf zaterdag 15 januari weer tussen 10 uur en 11 uur

Jeugd

Op de zaterdagen (vanaf 15 januari) spelen we onderlinge oefenwedstrijden, en op woensdag avonden (vanaf 12 januari) zijn de trainingen (tenzij het vriest of sneeuwt).

Training Woensdag (vanaf 12 januari)
18.00 – 19.00 uur Jeugd DEF
19.00 – 20.00 uur Jeugd ABC

De tijden van de onderlinge wedstrijden op de zaterdag komen op de reguliere plek waar de wedstrijden altijd staan (onder het tabblad ‘wedstrijden’ bij de Pupillen danwel Aspiraten&Junioren pagina).

Zoals altijd geldt voor de wedstrijden: zeg svp zo snel mogelijk af als je niet kan via het wedstrijdsecretariaat ABC (Willeke) of DEF (Ivy).

De selectie wordt door de trainers geïnformeerd over de trainingen.

Senioren 3 tot en met 7 zijn op zaterdag vanaf 14 uur van harte welkom om in tweetallen een balletje te schieten.