Vrijdag 9 juni RecreStars

Heb jij zin om weer te korfballen samen met je oude korfbalmaatjes, op een laagdrempelige manier, minder frequent zonder wekelijks verplichte competitiewedstrijden en vooral voor de gezelligheid? Dat kan met de RecreStars! Dit is een korfbalvorm speciaal voor (oud-)korfballers van ongeveer dertig jaar en ouder.

9 juni – RecreStars bij TOP Sassenheim

• Aanvang: 20:00 uur
  • Kunstgras
  • Gezellige 3e helft

Meld je aan op doemee.veokorfbal.nl en doe gratis mee met de RecreStars. Je hoeft hiervoor geen lid te zijn van VEO. Je kunt je individueel inschrijven én het is mogelijk om je eigen team samen te stellen (door meerdere deelnemers in te voeren in het aanmeldformulier).

Toernooivorm op vrijdagavond

Met korfbalverenigingen in onze directe omgeving organiseren we op een paar vrijdagavonden een toernooivorm op het veld. Tijdens elk toernooi spelen we een paar korte wedstrijden van vijftien minuten tegen RecreStars van andere verenigingen. Dit doen we in vier tegen vier vorm, bij voorkeur twee heren en twee dames. Na afloop is er ruimte voor een gezellige derde helft. Als RecreStar kun je dus op een laagdrempelige manier gezellig korfballen, heb je geen wekelijkse verplichtingen en ben je elk weekend vrij.

Vragen?

Mail dan naar doemee@veokorfbal.nl.

Zie hier ook het promofilmpje.

We zien je heel graag weer terug bij VEO!

Geplaatst

Tags: