Voortgang zaalcompetitie

Naar aanleiding van de corona maatregelen heeft de KNKV 30 november aangegeven dat de wedstrijden doorgaan die vóór 17.00 uur gespeeld kunnen worden. Dit is na het debat van gisteravond ongewijzigd. Lees hier voor meer informatie daarover van het KNKV.

Zoals het competitieschema er voor de komende weken uitziet geldt voor de breedtesportwedstrijden die niet vóór 17 uur gepland staan dat ze worden verplaatst. Dit is helaas niet mogelijk voor alle wedstrijdsportwedstrijden. Bij de wedstrijdsport geldt dat als de wedstrijd vóór 17:00 gespeeld kan worden deze als oefenwedstrijd beschouwd wordt en dat het resultaat dus niet telt voor promotie/degradatie.

Houdt daarom, zoals gewoonlijk, de pagina’s met de competitietijden goed in de gaten. Als een wedstrijd niet doorgaat wordt het op die pagina gezet. Voor zowel de jeugd als de senioren geldt dat ze door de desbetreffende TC z.s.m. in de teamapps worden geïnformeerd als een wedstrijd wordt verplaatst of niet doorgaat.

Wat de trainingen betreft volgt er later deze week nog een bericht voor jeugdleden.