Verslag Sporting Delta 3 – VEO 2

Vandaag weer eens een wedstrijd live gezien van Veo 2. In Dordrecht speelden ze vanmiddag tegen Sporting Delta. En onder een heerlijke lentezon kreeg ik een leuke wedstrijd voorgeschoteld. Leuk, omdat er hele leuke combinaties waren te zien en het vizier stond bij veel spelers op scherp. Zo zag ik scores die ik een tijdje niet gezien had. En ook van vele afstanden.
Kortom een hele leuke wedstrijd. In de eerste helft was het even wachten op de eerste score. En toen Veo los kwam van SD speelde het ook heel ontspannen. De ruststand was dan ook duidelijk in het voordeel van Veo; 9-17.
In de 2e helft ging het wat moeizamer. Combinaties liepen niet meer zo soepel en de afronding was minder. Maar wanneer je 32 punten maakt is er niemand die verder klaagt of zeurt. Toch een kanttekening; SD maakte er wel 22 !!
En dat voor een team wat laatste staat. Dat vind ik teveel. Verder niets dan goeds. Ik had het idee dat iedereen had gescoord. En sommige waren erg doeltreffend . Dennis, Julia en Robin. En dat kan alleen wanneer je in de vakken elkaar goed aanvult. En dat gebeurde van middag. Eindstand 22 – 33.

Sam