Verkoop loten Grote Clubactie vanaf zaterdag 19 september van start!

VEO doet als vanouds mee aan de Grote ClubActie. Uiteraard willen we zoveel mogelijk loten verkopen en hiermee geld ophalen voor onze vereniging. Van de opbrengst elk verkocht lot ontvangt VEO 80%.

De jeugdleden van de B t/m F teams hebben hiervoor het bekende lotenboekje inmiddels uitgedeeld gekregen. Nieuw dit jaar is dat de techniek ons een handje helpt. Elke VEO lotenverkoper heeft een eigen verkoop pagina; op elk lotenboekje is een unieke QR code opgenomen die daar naar toe linkt. Daarnaast krijgen alle spelende VEO leden (dus ook de A en seniorenteams) op zaterdag een mail met een link naar hun persoonlijke verkooppagina, welke makkelijk via de eigen social media kanalen als whats app, insta e.d. is te delen. We hopen dat iedereen dit ook actief doet, zodat we samen voor VEO een mooie opbrengst realiseren!

Oh ja, leuke bijkomstigheid: Als een lid 20 loten of meer verkoopt komt er vanuit de organisatie van de Grote Clubactie na 7 oktober ook een waardebon voor dit lid beschikbaar.

Voor de leden die als team (de QR codes zijn per VEO team met elkaar verbonden) de meeste loten weten te verkopen zet het bestuur een taart klaar!

Ben je supporter van VEO en wil je direct een lot kopen? Dat kan vanaf zaterdag 19 september ook via onze verenigingspagina.

Met vriendelijke groet,

Oscar Mechielsen
Penningmeester C.k.v. VEO

p.s. je kunt nu meteen zelf je QR code scannen en de link vanuit daar  doorsturen naar iedereen die je kent. Succes !