VEO Webbeheer zoekt WordPress hulp!

Beste VEO leden, ouders & vrienden,

Wij van het websitebeheer zoeken iemand met veel verstand van WordPress en alles wat daarbij komt kijken.

We willen nieuwe stappen maken, om de VEO-site nog beter te maken en onder meer digitalisering als online inschrijvingen voor de avond4daagse, feesten, zaterdagmaaltijden en online betalingsverkeer.

Met de huidige bezetting van het webbeheer team krijgen we niet alles gedaan. Dit komt met name door het gebrek aan kennis van de WordPress code zelf.

Ben jij iemand die alle ins-en-outs weet van WordPress en ons een handje kan helpen met het oplossen van bugs en realiseren van nieuwe features? Stuur dan even een mailtje naar webbeheer@veokorfbal.nl

Mochten er geen reacties komen zijn wij genoodzaakt hulp van buitenaf in te schakelen, wat dan weer resulteert in extra kosten voor de vereniging. Dat willen we natuurlijk te allen tijden voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Webbeheer VEO