VEO verkoopt loten met de Grote Clubactie, help je mee?

Zoals onze Koning al aangeeft: zaterdag 24 september start de Grote Clubactie, dit jaar voor de 50e keer! VEO doet ook mee en natuurlijk willen we zoveel mogelijk loten verkopen. Ons doel dit jaar is met de bijdragen vanuit de Grote Clubactie de vereniging financieel te ondersteunen en hiermee het korfballen bij VEO nog leuker te maken!

De spelende leden ontvangen zaterdag een email met hun persoonlijke verkooplink. Voor de D, E en F teams worden naast de link in de email ook de papieren verkoopboekjes (inclusief QR stickercode voor de link naar de persoonlijke verkooppagina) uitgedeeld.

TIP voor de leden vanaf de C teams en hoger: Scan je eigen QR-code en deel je verkooplink via WhatsApp met familie en vrienden.

De andere verenigingsleden vragen we om bijgevoegde link van onze VEO-verkooppagina ook via WhatsApp met familie en vrienden te delen: https://lot.clubactie.nl/lot/korfbalvereniging-v.e.o./210410

Dit is hoe het werkt

Een regulier lot kost € 3,- en van de opbrengst gaat 80% (= € 2,40) naar onze clubkas! Met het verkoopboekje verkoop je loten aan familie, vrienden en buren. Zij kunnen online loten kopen met hun telefoon door jouw persoonlijke QR-code op de voorkant van het boekje te scannen. Ze komen dan direct op jouw online verkooppagina. Of ze vullen met pen een machtigingsformulier in jouw boekje (D, E en F teams) in.

Ook kan je een superlot (ver)kopen via deze link naar onze VEO-superlotverkooppagina: https://lot.clubactie.nl/superlotkopen/korfbalvereniging-v.e.o./2104105.

Dit zijn 50 loten in 1 keer. Ervaring leert dat het leuk is om dit bv als (senioren)team samen aan te schaffen.

Verkoopboekje inleveren
Ben je klaar met verkopen? Lever je boekje (D, E en F teams) dan in bij je trainer (die ze verzamelt en aan de penningmeester geeft), uiterlijk op zaterdag 5 november.

Win gave prijzen

Help ons doel te behalen door zoveel mogelijk loten te verkopen en maak kans op te gekke prijzen. Dit kun je winnen:

• Bij 25 verkochte loten ontvang je de Grote Clubactie Medaille!
  • Deel jouw verkoopfilmpje met #groteclubactie en maak kans op coole prijzen
  • Bij 40 verkochte loten heb je altijd prijs via de Kids-verkoopwedstrijd en maak je zelfs kans op een PlayStation 5!

Wij wensen je heel veel succes!

Met vriendelijke groet,

Oscar Mechielsen, penningmeester en clubcoördinator Grote Clubactie 2022 bij VEO

NB: is er een ouder die het leuk vindt om deze actie volgend jaar te coördineren, dan hoor ik het graag!