VEO shirts

De vereniging heeft vorig jaar tijdens de ALV aan het bestuur gevraagd om te kijken naar een nieuwe kledinglijn voor VEO. Op de ALV in oktober jongstleden is aangegeven dat het de bedoeling is om dit seizoen met een voorstel te komen richting de leden. Totdat we en definitieve keuze als vereniging hebben gemaakt, geldt het huidige tenue nog als de standaard. Dit zijn een blauw shirt en zwarte broek of rok. Deze zijn te verkrijgen bij Sport2000 op het Koning Julianaplein. Sport2000 heeft aangegeven dat de allerkleinste maten, XXXS en XXS, niet meer te verkrijgen zijn. Alle overige maten shirts zijn nog op voorraad.

Vanuit het bestuur begrijpen we dat er bij de jongste jeugd tijdelijk met andere shirts wordt gespeeld. Verzoek is wel om ervoor te zorgen dat dit shirt zoveel mogelijk effen blauw is. Verder de vraag of er leden zijn die een VEO-shirt hebben in de maten XXXS of XXS en of ze dit willen uitlenen/geven aan leden die niet in het bezit zijn van een VEO-shirt met dergelijke maat.

Namens het bestuur,

Jan Jaap van Leusden, Voorzitter.