VEO (selectie) steunt scheidsrechter Patrick Fuchs!

Patrick Fuchs is het afgelopen seizoen naar een dusdanig hoog scheidsrechtsniveau gepromoveerd, dat hij met een assistent (Tim Huijsman) bijvoorbeeld overgangsklasse-wedstrijden mag fluiten.

Om dit soort wedstrijden in goede samenwerking te kunnen leiden is een headset tegenwoordig een onmisbaar vereiste.

VEO heeft besloten om Fuchs in de aanschaf van deze apparatuur te faciliteren en dit hem in bruikleen te verstrekken. Toen de VEO-selectie dit ter ore kwam, bood men spontaan aan hiervoor een deel uit eigen middelen bij te dragen.

Op de foto ontvangt Patrick Fuchs van Daan de Groot (links, aanvoerder VEO 1) en Krista Roon (rechts, vice voorzitter VEO) de set…

Wij danken de selectie voor deze mooie geste en wensen Patrick superveel succes in zijn verdere carrière!