VEO Petten & Bidons!

Na het succes van de eerste verkoopronde zijn er nog een aantal VEO 100 jaar petten te koop. Daarnaast komen we met nieuwe VEO Merchandise, bidons!

Petten

De VEO petten zullen zaterdag 18 januari (thuiswedstrijd van VEO 1) vanaf 16:00 te koop zijn in Essesteijn. Mocht je die zaterdag niet in Essesteijn zijn, maar wel een pet willen bemachtigen, dan kan je er uiteraard ook eentje bestellen. Deze zal dan op een later tijdstip aan je gegeven worden. Het bestellen van een VEO pet is ook mogelijk als je je aankoop op voorhand zeker wilt stellen. Bestellen kan via een Google formulier (zie ook: https://forms.gle/Cf6keFMMfcjx9tKM9).

De VEO petten zullen EUR 7,50 per stuk zijn. Indien er een winst wordt gemaakt op de verkoop van de petten, zal dit terugvloeien in het VEO 100 jaar potje.

Graag gepast betalen – we kunnen geen wisselgeld garanderen. Wel is er de mogelijkheid tot het betalen via een Tikkie.

Let op: op = op

• Indien je de VEO “Save the date” nieuwsbrief niet hebt ontvangen, nodigen we je graag uit je aan te melden via jubileum@veokorfbal.nl

Bidons

Ideaal voor tijdens de training of wedstrijd, deze mooie 100 jaar VEO bidons! Dit collectors-item mag je niet missen.

Ook de VEO bidons zullen zaterdag 18 januari (thuiswedstrijd van VEO 1) vanaf 16:00 te koop zijn in Essesteijn.

De VEO bidons zullen EUR 6,00 per stuk zijn. Indien er een winst wordt gemaakt op de verkoop van de bidons, zal dit terugvloeien in het VEO 100 jaar potje.

Let op: op = op