VEO Clubhuis loterij prijsuitreiking

Op zaterdagmiddag vond onder grote belangstelling de trekking en prijsuitreiking van de VEO Clubhuis loterij plaats. Notaris Mr. R. Dom verzorgde de begeleiding en controle op een eerlijke trekking. De jongste leden mochten om de beurt een lot trekken uit de loten die, geheel in stijl, in een korf lagen. De winnende loten werden ter plaatse door de notaris geregistreerd. Alle winnende lotnummers en namen staan inmiddels op de VEO site. Kijk dus snel of u/je in het bezit bent van een winnend lot. http://www.veokorfbal.nl/loterij

We bedanken onze sponsoren voor het mogelijk maken van de prachtige prijzen !. Hartelijk dank ook aan de leden die zo fanatiek de loten verkocht hebben. Dankzij jullie inspanningen is er totaal, na aftrek van de kosten, ruim 5.000,- Euro bij elkaar gebracht. Dit geld komt geheel ten goede aan de bouw van het nieuwe clubhuis.

Ook prijs voor de F1.

De F1 heeft de meeste loten verkocht, wel meer dan 28 loten per persoon. Dit team heeft daarmee de teamprijs gewonnen en gaat binnenkort Indoor Beach Korfballen bij Trixs.

Wij zijn er nog niet.

Voor de bouw van het nieuwe clubhuis is nog veel meer geld nodig. Originele ideeën voor nieuwe acties zijn altijd welkom. We horen graag van jullie.