VEO 2 – Avanti 3

Een lastige wedstrijd. Dat was vooraf wel duidelijk. Dat bleek ook wel over de hele wedstrijd gezien. Avanti scoorde wel wat makkelijker, vooral in de 1e helft.
De  wedstrijd die ook in het teken stond ( voor de zoveelste keer ) van het missen van stippen. Daar zie ik in de hele vereniging een terugkomend probleem. Maar Veo 2 deed zich daar bijna zelf de das mee om. Op het juiste moment staan er spelers op die dat wel goed doen, gelukkig.
De 1e helft was ook een vervelende voor Veo 2. Blessures brachten het team even uit zijn evenwicht. Rust 7-9.
De 2e helft was van Veo kant een hele andere. Vol met strijdlust en inzet werd de achterstand goed gemaakt. En eerlijk is eerlijk, dit kwam ook door de invallers. Zo zuiver en precies op de juiste momenten werd er gescoord. Zo kon het zijn dat er 4 punten verschil in het voordeel van Veo was. Avanti liet het niet makkelijk toe, maar de koek was even op. Het was heel spannend.
Er werd door Veo heel hard geknokt en zo kan het zijn dat Veo na afloop weer koploper was. Hoe vreemd ook, maar de andere tegenstanders hebben strafpunten gekregen, omdat er geen scheidsrechters (?) geleverd waren. Ik blijf het vreemd vinden. Een ander straffen wat jij zelf niet heb gedaan. Maar ja, ik heb niets te vinden………
Wat ik wel vond is dat de scheidsrechter een hele puike wedstrijd floot. Geen discussie was er mogelijk. Duidelijk.

JP