Uitslag VEO 1 voorspellen

Het zaalseizoen is alweer enkele weken bezig en VEO 1 heeft haar eerste drie thuiswedstrijden alweer gespeeld. Bij deze wedstrijden kon weer een leuke prijs gewonnen worden door de uitslag van de wedstrijd te voorspellen. De eerste week werd de beste voorspelling gedaan door Vera, die hiermee een bon van de Sport 2000 Voorburg heeft gewonnen. Vorige week zaterdag kon er een boek van de Bruna Leidschenhage gewonnen worden. Milo Dest deed die week de winnende voorspelling. Afgelopen zaterdag hadden we een primeur: voor het eerst raadde iemand de exacte uitslag van de wedstrijd! Annemiek Rosenbrand was de gelukkige en won hiermee stroopwafels van Van Schaik.

De opbrengst van deze drie weken bedraagt 230 euro. Dit is natuurlijk weer bestemd voor ons nieuwe clubhuis.