Uitnodiging Bijzondere ALV over clubgebouw op 22 nov.

Het bestuur van CKV VEO nodigt u van harte uit tot het bijwonen van de Bijzondere Algemene Leden Vergadering (BALV) op vrijdag 22 november 2013 om 20.00 uur in het VEO-clubhuis. Natuurlijk zijn ook de ouders van jeugdleden van harte welkom om de vergadering bij te wonen. We behandelen deze avond de toekomstplannen voor het nieuwe clubgebouw inclusief het financiële plaatje. Vanaf 19.30 uur is het clubhuis open en staat de koffie klaar.

Vrijdag 15 november zijn de stukken voor deze vergadering gestuurd aan de leden. Leden, of ouders van jeugdleden die de stukken niet ontvangen hebben kunnen deze opvragen bij secretariaat via veo.voorburg@knkv.nl.

Als u een voorstel wilt indienen voor een onderwerp dat tijdens deze vergadering aan de orde moet komen, kunt u dit uiterlijk 3 x 24 uur  voor aanvang van de ALV (dat is dinsdag 1 okt. voor 20.00 uur) kenbaar maken bij ondergetekende.

Mocht u verhinderd zijn, meldt u dan af bij ondergetekende.

Namens het bestuur van CKV VEO,
Elise de Groot