Toernooien 31 augustus voor ALLE JEUGDTEAMS

Zoals al voor de zomervakantie aangegeven staat voor a.s. zaterdag 31 augustus een toernooi gepland voor de F t/m B jeugd bij excelsior en voor de A jeugd bij HKV/Ons eibernest.

Zoals gebruikelijk gaan we er van uit dat iedereen van deze teams aanwezig is. Mocht je echt niet kunnen, meld je dan zo snel mogelijk af bij het wedstrijdsecretariaat.

Toernooi Excelsior (F t/m B jeugd)
8:30 iedereen melden bij Excelsior, ook als je niet de eerste ronde start!
9:00 start eerste ronde – 13:10 einde laatste ronde daarna nog prijs uitreiking.

Voor Veo is parkeerplek bij de korftlaan geregeld.

Ieder team dat deel neemt aan het toernooi moet 1 wedstrijd fluiten.
Het verzoek aan de coaches van de teams om 1 iemand af te vaardigen om te fluiten, onderling ruilen mag. Zo lang je maar zorgt dat er altijd een scheids staat.

@Coaches; Onderstaand is het fluitschema, de F1 zal niet deelnemen aan het toernooi, waardoor waarschijnlijk 1 wedstrijd niet gefloten hoeft te worden. Zaterdag svp zelf even kijken welke wedstrijd niet gefloten hoeft te worden. Het verzoek aan dat team om daarvoor in de plaats dan de F1 toebedeelde wedstrijd te fluiten.

Fluiten    Ronde
VEO F1   9
VEO E1   3
VEO E2   6
VEO E3   7
VEO E4   4
VEO D1   5
VEO D2   5
VEO C1   8
VEO C2   7
VEO B1   10
VEO B2   11
VEO B3   2

Toernooi HKV/Ons eibernest (A jeugd)
Start eerste ronde 12:45 –> 15 minuten van te voren aanwezig zijn.
Einde laatste ronde 15:40

Alle informatie over dit toernooi is te vinden op www.haagskorfbal.nl/jeugdtoernooi