Thuiswedstrijden VEO 1

Afgelopen zaterdag speelde VEO 1 alweer de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen. Dit jaar is het bij thuiswedstrijden van VEO 1 mogelijk om, tegen een kleine bijdrage van 1 euro, de uitslag van de wedstrijd te voorspellen, waarbij degene met de beste voorspelling een prijs wint. De opbrengst van deze actie is bestemd voor ons nieuwe clubhuis.

Zaterdag bleek VEO 1 coach Jelle den Dekker over de beste voorspellende blik te beschikken. Hij won de heerlijke pakjes stroopwafels, die gesponsord waren door Van Schaik. Ondanks dat het seizoen voor de meeste teams nog niet begonnen is, was de opbrengst van deze eerste week al 80 euro.

De volgende thuiswedstrijd van VEO 1 is op 21 september en we hopen dat iedereen dan weer een voorspelling voor de uitslag zal doen!