Thom Nagtegaal kiest voor VEO!

Volgend seizoen sluit Thom Nagtegaal aan bij de VEO selectie. Thom was toe aan een nieuwe uitdaging na een paar seizoenen KCC, waar hij naar eigen zeggen vastliep. Na zorgvuldige overwegingen viel uit een aantal clubs de keuze op VEO.

“Ik ben ambitieus en gedreven en de ambities van VEO en de vernieuwende aanpak sluiten volledig hierop aan. Bovendien woon ik in de buurt en ken ik al wat mensen bij de club onder wie natuurlijk mijn zus Larissa. Ik wil van meerwaarde zijn voor VEO en positief bijdragen aan het halen van de gestelde doelen met alles wat ik in me heb!”

Thom begon al op jonge leeftijd in de jeugd van DeetosSnel en doorliep daar alle standaardteams. In de A-jeugd stapte hij over naar KCC en bij die club maakte hij tot vorig seizoen deel uit van de selectie.

Wij heten Thom een warm welkom toe en een sportieve en plezierige tijd bij ons mooie club VEO!