TEAMINDELING E en F TEAMS

Zoals beloofd hierbij nog de teamindeling voor het komende korfbalseizoen voor de E en F teams.

We hebben bij de indeling van de teams gekeken naar leeftijd, goede teamcombinaties, verdeling jongens en meisjes en vriendjes en vriendinnetjes.

We gaan het nieuwe veldcompetitie seizoen starten met het spelen met 3 teams in de E leeftijd en 1 team met kinderen in de F leeftijd. Omdat er na de vakantie meerdere kinderen instromen vanuit de Kangoeroes en we hopen op nog meer nieuwe leden in de E leeftijd gaan we aan het eind van de veldcompetitie, voordat we de zaal in gaan, de teams weer opnieuw indelen.

Eind augustus gaan we starten met de volgende teams:

E1: Finn, Kaj, Maira, Jordan, Jayann en Amber

E2: Elias, Timo K, Anouk, Norah, Linde en Femke V

E3: Machiel, Valentijn, Tobias, Sofia en Elynn

F1: Sam, Thiemo v O, Sophia, Merel, Femke M en Jolijn

De trainers van de teams:

E1: Sem, Jesse en Sannah

E2: Ben, Deborah, Imme en Inez

E3: Britt, Britt en Mirjam

F1: Nienke en Esther

De kinderen die vanuit de Kangoeroes doorstromen zijn:

Meike, Laura, Rosalie, Dhruv, Louisa, Celeste, Amira, Thies, Timo, Zoë en Anna. Ook Alisa en Sophie sluiten bij deze groep aan (zij hebben dit seizoen al tijdje mee getraind bij de F).

Deze groep gaat in het nieuwe seizoen starten met 1x per week trainen op woensdag en daarnaast gaan zij op de zaterdagen onderlinge wedstrijden spelen.

De trainers van deze groep zijn: Patricia, Mees, Simon, Olivier, Lucas en Ruben.

Mochten je nog vragen hebben laat het ons weten. Je kan ons bereiken door een mail aan veo.tcjeugd@gmail.com te sturen.

de TC Jeugd