Taakverdeling voor teams Hemelvaartsdag

Volgende week donderdag is het zover. Net als in het verleden hebben we bij de opbouw en tijdens Hemelvaartsdag de hulp nodig van alle senioren en junioren voor het Hemelvaarttoernooi. Hieronder is het schema te vinden van de werkzaamheden per team.

Op de woensdagavond vóór Hemelvaartsdag vanaf 20:00 uur

VEO 1, 2 en 3
Velden uitleggen en de korven voorzien van de juiste veldnummers (let op:
officieel kan er pas vanaf 22:00 uur van velden van Catch worden gebruik gemaakt, maar we kunnen er meestal vanaf 20:00 uur wel op)

VEO 4, 5, A1
Het clubhuis en de kleedkamers in orde maken.

VEO 6, 7, A2 en A3
Tenten opzetten op diverse locaties en overige hand en span diensten

Op Hemelvaartsdag van 08:00 uur tot 09:30 uur

VEO A1
Door middel van dranghekken het parkeren bij Wilhelmus regelen. Totdat het parkeerterrein vol is, dan door laten rijden om bij VEO en achter bij parkeerterrein bij de tuinhuisjes te laten parkeren. Let er aub op dat de doorgang naar de EHBO vrij blijft voor een noodgeval waarbij een ambulance het terrein op moet kunnen.

TIJDENS het toernooi

VEO 1 en 2
Regelmatig de afvalbakken legen en waar nodig voorzien van nieuwe
vuilniszakken.

VEO 3, 4, 5
Zorgen voor regelmatige inspectie van de kleedkamers en bijhouden van de toiletgroepen (reinigen waar nodig en toiletrollen aanvullen).

VEO 6, 7, A1 en A2
Snoeptent bevoorraden en bijvullen waar nodig.

NA het toernooi

VEO 1 en 2
Velden inclusief de bijbehorende palen in halen en opruimen. Let op: velden van Catch eerst, die moeten voor 18:00 uur helemaal leeg en opgeruimd zijn.

VEO 3, 4 en 5
Het clubhuis, de kleedkamers en de toiletten in de kleedkamers opruimen en schoonmaken (kleedkamers en toiletten niet alleen vegen maar ook dweilen).

VEO 6, 7, A1, A2 en A3
Tenten weer inhalen en opruimen en overige hand en span diensten.

Alle jeugd teams
Het gehele terrein opruimen en afvalvrij maken.

Heb je ergens hulp nodig?

• Ernst Zoutenbier regelt alles wat met de velden te maken heeft en indeling van het terrein.
  • Mandy Mulder en Coen Speckens houden zich met het speelprogramma en wedstrijden bezig.
  • Steven Kersbergen kan helpen met alle overige vragen (0622627768)