Support VEO Selectie bij de laatste zaalwedstrijd

Beste allemaal en iedereen die VEO support,

Aanstaande zaterdag 25 maart speelt de VEO selectie haar laatste thuiswedstrijd van het zaalseizoen.
Ondanks het feit dat VEO 1 meedeed voor de titel in de zaal, is dat met het verlies van afgelopen zaterdag geen doel meer. Desondanks mogen we terugkijken op een formidabel verlopen zaalseizoen! Van niet alleen schot-rebound spel met een bepaald aantal acties per wedstrijd, naar een totaal ander concept van grote dynamiek. Voordat wij ons gaan focussen op het veld, waar wij opnieuw spektakel gaan neerzetten, wacht er aanstaande zaterdag een waardige tegenstander op ons en daar is alle support voor nodig. Vanuit de selectie alvast alle dank voor het komen kijken en optrommelen van familie en vrienden bij de laatste wedstrijd van de VEO-selectie in Essensteyn tegen KCR uit Ridderkerk.

Aanvangstijden wedstrijden VEO-selectie

Hier vind u de aanvangstijden. Breng geklap, gejuich en positief geschreeuw mee, zodat we naderhand kunnen terugkijken op een kwalitatief zaalseizoen en een leuke wedstrijd.

Sportieve groet en dank,
David