Stukken ALV verzonden

Beste mensen,

Zo net zijn de uitnodiging en stukken verzonden voor de aanstaande Algemene Ledenvergadering (ALV) welke gepland is op vrijdag 12 oktober 2018.

Aanvang is 19.30 u, met voor speciaal geïnteresseerden vanaf 19.00 u (dus vóór de feitelijke ALV) gelegenheid om financieel-technische vragen te stellen aan de penningmeester.

De uitnodiging en stukken zijn zojuist verzonden aan alle leden verzonden gericht aan de ons bekende e-mailadressen. Mocht u deze mail vandaag (woensdagavond 3-10-2018) niet ontvangen hebben, dan is er mogelijk is misgegaan met de adressering. U kunt via secretariaat@veokorfbal.nl (met vermelding van het goede mailadres) de mail en stukken alsnog verkrijgen.

Graag zien wij u allen volgende week vrijdag, maar mocht u onverhoopt verhinderd zijn… dan graag afmelden op het bovengenoemd e-mailadres.

Vriendelijke groet,

Namens het bestuur