Start nieuwe seizoen voor de jeugd

Beste jeugdleden en ouders/verzorgers,

De vakantie zit er weer bijna op, dus tijd om jullie te informeren over de start van het nieuwe seizoen.

Op maandag 15 augustus starten we weer met de trainingen.

Voor alle D, alle E teams en de F1 van 18-19 uur.

Voor de C, B en A teams van 19.15-20.15 uur.

Op woensdag is de training:

voor de D en E teams en alle F kinderen van 18-19 uur en

voor de C, B en A teams van 19.15-20.15 uur.

Op zaterdag 3 september starten de Kangoeroes weer. Elke zaterdag van 10:00 tot 11:00 uur.

SELECTIE B1

Voor de B1 dames wordt er vanaf 15 augustus een selectie gehouden. Jullie worden via de trainers verder geïnformeerd over de trainingen en de oefenwedstrijden die er gepland zijn.

OEFENWEDSTRIJDEN

Op 20 en 24 augustus speelt de B1 al zijn 1e wedstrijden.

Op 27 augustus starten de A1, A2 met een toernooi bij Velocitas en voor alle andere teams zijn er oefenwedstrijden gepland.

Op 3 september nemen alle B, C, D, E en F teams deel aan het toernooi van Excelsior in Delft. Dit toernooi begint om 9 uur en zal tot uiterlijk 13.30 uur duren.

De A1 en A2 spelen een oefenwedstrijd bij en tegen Korbis.

De precieze tijden voor de oefenwedstrijden zijn op de standaard plek op de website terug te vinden (pupillen/wedstrijden of aspiranten&junioren/wedstrijden). We vragen jullie om zo spoedig mogelijk (maar uiterlijk op de voorafgaande woensdag vóór 18 uur) af te melden bij het wedstrijdsecretariaat mocht je er onverhoopt toch niet bij kunnen zijn.

CKV VEO Korfbal – Wedstrijden

Op zaterdag 10 september begint de competitie weer!