Sporttribune is weer terug, VEO op de radio!

Het zomerreces voor de sporters en dus ook voor het Midvliet-programma Sporttribune is voorbij. Vanaf 2 september kunt u weer wekelijks op maandagavond tussen 19 en 21 uur naar Sporttribune luisteren. Het presentatieteam zal ook komend seizoen bestaan uit Arjan Groenewegen, Rob Hekman en René Marquard.

In de eerste uitzending van het nieuwe seizoen uiteraard aandacht voor de voetbalteams uit onze regio en dan met name het verloop van de voorbereidingsperiode.

In het tweede uur aandacht voor twee korfbalverenigingen die dit seizoen een jubileum hebben te vieren. In de studio zijn te gast Theo Kimmel en Els Verschoor van korfbalvereniging VEO uit Voorburg die in 2020 het honderdjarig bestaan zullen vieren. In de aanloop naar dat 100-jarig bestaan, staan er vele activiteiten op het programma. In september is de kick off van het feestjaar naar het 100-jarig bestaan. De andere korfbalvereniging is Refleks uit Rijswijk die in 2020 het 25-jarig jubileum viert en dat zeker ook niet onopgemerkt voorbij zal laten gaan. Herma Anthonijsz en Danny Brederoo zijn te gast in de studio om hierover te komen vertellen.