Sponsorkliks – leden steunen VEO!

Het gaat goed met de Sponsorkliks. Nadat op 20  november een stukje op de site stond, zijn er maar liefst 19 transacties via onze site gedaan waar VEO een kleine 40 euro commissie op vangt!

Lees hier na hoe het ook alweer werkt: http://www.veokorfbal.nl/steun-veo-rondom-de-feestdagen

Via verschillende enthousiaste gebruikers kreeg ik nog wat tips, die ik herbij graag deel:

”Misschien kunnen we leden er ook nog op wijzen dat vakanties, via reis sites zoals via booking.com, cheaptickets.nl, hotels.com en klm.nl ook met sponsorkliks mogelijk zijn en dat deze veel geld opleveren voor de club. Aangezien dat de vakantie boeken periode ook er weer aan zit te komen.”

en

”Toevallig kregen wij op 22 nov een mailtje van sponsorkliks dat je via Independer een nieuwe zorgverzekering kan zoeken. Als je daar op klikt staat er: 35 euro per zorgverzekering. Wij krijgen hiervan het idee dat Veo 35 euro krijgt als iemand via sponsorkliks een nieuwe zorgverzekering afsluit. Aangezien het nog wel eens voordelig kan zijn om van zorgverzekering te wisselen, zeker met de prijsverlagingen van enkele zorgverzekeringen dit jaar zou dit nog wel eens flink wat geld kunnen opleveren voor Veo.”