Sponsoring

Draagt u VEO een warm hart toe en wilt u de vereniging ondersteunen? Bent u actief in de regio en wilt u uiting geven aan lokale betrokkenheid ? Of heeft u behoefte aan meer bekendheid via korfballend Nederland? Wij denken graag met u mee.

C.K.V. VEO is een Voorburgse Korfbalvereniging, opgericht op 20 september 1920. In de afgelopen 100 jaar is VEO uitgegroeid tot één van de grootste verenigingen van de Randstad met zo’n 300 leden en 700 relaties. Wij staan met beide benen in de samenleving van Voorburg en omstreken; onze leden komen voor het overgrote deel uit Leidschendam-Voorburg, Rijswijk en de aangrenzende wijken van Den Haag Leidschenveen en Ypenburg. Ons gastclubs komen uit de hele randstad, enkele teams uit het hele land. VEO vertegenwoordigt met al haar leden en vele relaties een belangrijke rol in het lokale informele circuit.

Korfbal biedt als enige grote teamsport de mogelijkheid tot gemengde beoefening door zowel meisjes als jongens, dames als heren. Bijzonder aan deze familiesport is dat er naast het sporten een zeer actief verenigingsleven is met vele vrijwilligers die van alles organiseren. De betrokkenheid wordt van generatie op generatie doorgegeven en zit in de genen van de vereniging.

De belangrijkste doelstelling van onze vereniging is:
Korfbal bieden voor iedereen op elk niveau. Korfbal als recreatiesport tot en met topniveau. Voor iedereen: van 4 jaar tot en met de ‘veteranenleeftijd’. Om invulling aan onze ambities te geven worden een aantal randvoorwaarden ingevuld. Zo gaan wij onze faciliteiten uitbreiden, ons technisch kader verder opleiden en gaan wij meer samenwerken met belangrijke contacten, zoals de gemeente en de sportverenigingen waarmee wij ons sportpark delen. Maar ook meer samenwerken met relaties die ons kunnen faciliteren en helpen om onze doelstellingen te realiseren hoort daar bij. Sponsors zijn daar een belangrijk onderdeel in. Niet alleen financieel, maar vooral in lokale betrokkenheid.

Zo helpen we elkaar in de regio. Wij bieden zichtbare lokale betrokkenheid en aanwezigheid voor uw bedrijf. U laat zien dat u er bij hoort en onderdeel uitmaakt van de regio. En u heeft toegang tot een groot deel van de jeugd in de regio als toekomstig klant en wellicht werknemer. Hoe origineler uw bijdrage aan de vereniging hoe leuker wij het vinden. Wat dacht u van een bijdrage in natura vanuit uw eigen assortiment? Of trek de hele regio over uw drempel met een promotie stunt via de vereniging.
Leuke recente voorbeelden zijn de videocamera waarmee de wedstrijden van VEO 1 worden vastgelegd, een donatie per doelpunt, shirtsponsoring, taart voor de kampioenen, maaltijden voor bij de feesten, springkussens voor jeugdfeesten en de bloemen als bedankje voor alle vrijwilligers van afgelopen jaar. En we worden heel blij van alle ingebrachte prijzen voor de diverse activiteiten zoals het jaarlijkse Darttournooi, de Pubquiz, kaartavond etc.

Wij bespreken graag uw bijdrage aan de ambities van C.K.V. VEO en hoe wij kunnen bijdragen aan uw naamsbekendheid.