Sommige Jeugdteams alweer naar buiten.

Volgende week zaterdag 15 maart spelen er alweer een aantal jeugdteams (oefenwedstrijden) buiten maar er spelen ook nog een aantal teams hun laatste competitiewedstrijd binnen.  Dit is wat rommelig maar als iedereen even goed oplet dan gaat dat vast goed.

Met ingang van volgende week (10 maart) gaan ook een aantal jeugdteams alweer buiten trainen maar er blijven er ook nog een aantal een weekje binnen. Ook dit is een beetje rommeling maar met een beetje goed opletten gaat ook dit vast goed.

1. Alle A en B teams gaan weer naar buiten.

2. C1 gaat naar buiten en C2 traint eenmalig op woensdag van 19.00 – 20.00 uur in sporthal Essesteijn

3. D1, D2 en D3 blijven nog een weekje binnen.

4. E1 en E2 blijven binnen en E3 heeft een weekje geen training.

5. F1 blijft binnen en F2 heeft een weekje geen training.

Het trainingsschema voor buiten kunnen jullie vinden in de donkerblauwe balk boven aan de website onder Commissies / Technische zaken

Wij hopen dat het allemaal duidelijk is en succes met jullie wedstrijden.

De TC-jeugd