Schrijf je nu in als scheidsrechter voor oefenwedstrijden april!

Het definitieve wedstrijdschema voor het komend veldseizoen is nog niet bekend, maar er zijn wel al oefenwedstrijden gepland op 8 en 15 april. Voor deze oefenwedstrijden zijn we weer op zoek naar scheidsrechters. Schrijf je nu vast in, dan heb je in principe je fluitbeurt voor het veldseizoen er al er op zitten.

Rond 5-10 april volgt het complete wedstrijdschema voor het veldseizoen. Schrijf je je niet in, dan is de kans groot dat je alsnog wordt ingedeeld om één van de openstaande wedstrijden te fluiten. Hierbij heb je dus zelf geen invloed meer op bij welk team je wanneer fluit.

INSCHRIJVEN DOE JE IN DIT ONLINE BESTAND (tm zaterdag 1 april):

Heb je vragen, opmerkingen of klachten over het zelf inschrijven, dan kun je een mail sturen  naar scheidsrechters@veokorfbal.nl.

We hopen op net zo’n goede respons als andere inschrijfrondes en wensen jullie alvast veel fluitplezier!

Namens de scheidsrechterscommissie van VEO,

Carina van Vliet