Robin Fuchs (A1) geselecteerd voor het NK 1 tegen 1

De voorzitter verwoordde het mooi in zijn vorige stukje, een gevoel van trots overheerst momenteel bij hem. En ik denk dat het merendeel van de vereniging dat gevoel met hem deelt. Naast het kampioenschap van 1 is er nu nog een reden waardoor we als vereniging trots mogen zijn, Robin Fuchs aanvoerder van de A1, is geselecteerd om aanstaande zondag bij de junioren mee te doen aan het NK 1 tegen 1.

Voor hen die niet bekend zijn met het toernooi, Barry Schep noemt het “het meest spectaculaire veldkorfbal-evenement van Nederland.” Het deelnemersveld bestaat louter uit jeugdinternationals, (meervoudig) landskampioenen en spelers die zich op een andere manier in de kijker hebben gespeeld. Het zal dus zwaar worden, maar als z’n invalbeurt afgelopen weekend tegen DINDOA 1 enige indicatie was, dan kunnen we toch wel stellen dat het met de vorm in ieder geval goed zit. Hij zal alle steun in ieder geval hard nodig hebben, dus ik wil iedereen oproepen zondag naar het veld van ONDO af te reizen om Robin (en zijn aangever Yannick Sterk) aan te moedigen!

Voor informatie over het toernooi, de spelregels, de deelnemers etc. kun je een kijkje nemen op de website van het NK 1 tegen 1.

Update (5-6-2014):
De poule-indeling is inmiddels bekend, Robin komt uit in Poule A en moet het opnemen tegen de volgende heren:
Randell van der Steen (Blauw-Wit)
Thije Antheunisse (DSC)
Mitchel van Dam (Die Haghe)
Daan Preuninger (Fortuna)