Remco Breedveld en Arnoud Kok aan het roer bij VEO 1

Het bestuur is zeer verheugd te kunnen melden, dat Arnoud Kok en Remco Breedveld bereid zijn gevonden de rest van het seizoen VEO 1 te coachen en trainen. Met dit tweetal staan mensen met een groot blauwzwart hart voor de groep.

Remco heeft als speler de roots bij VEO en vele teams onder zijn hoede gehad. Een VEO-er in hart en nieren, gedreven en inspirerend. Als iemand VEO kán en wíl helpen is híj́ het wel…

Arnoud kwam een aantal jaar geleden over van TOP Sassenheim en vormde daarna met Roelof Taal een legendarisch aanvalskoppel. Een technisch begaafd speler met een nadrukkelijk oog voor het gat van de korf… Doelpunten kunnen we goed gebruiken!

Remco en Arnoud hebben veel zin deze taak op zich te nemen. Zij gaan hun uiterste best doen er een succes van te maken.

Als bestuur zijn we trots en zeer erkentelijk voor deze bereidheid tot inzet in het belang van de vereniging.

Namens heel VEO wensen wij Remco en Arnoud met het team het allerbeste en heel veel succes!

(PS. Aan alle supporters: Zorg dat je er aanstaande zaterdag bij bent!! VEO 1 en 2 hebben jullie echt hard nodig!!! Om alvast in de stemming te komen zie hier Een historische goal van Arnoud… )

Namens het bestuur,

Cock Fuchs,